مزایای آسازون نسبت به سایت سازها

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
مزایای آسازون نسبت به سایت سازها

باتوجه به اینکه در دنیای امروزه همگی ما به دنبال جدید ترین شبکه های اجتماعی و فضاهای اینترنتی هستیم. بنابراین باید برای ارتباط با دنیای امروز، کسب و کار خود را وارد دنیای مجازی و اینترنتی کنیم.


حالا باید انتخاب کنیم که چه روشی میتواند همراه با نمایش محصولات و خدمات مان به اندازه کافی سود آور باشد؟

به همه ما ثابت شده است که وب سایت؛ بهترین روشی است که برای معرفی کسب و کار وجود دارد. شاید در مسیر انتخاب وب سایت این سوال برایتان پیش آمده باشد که با وجود فضاهای مجازی مختلف که بعضا رایگان هستند چرا باید برای وب سایت هزینه کنیم؟

همانطور که همه ما میدانیم فضاهای مجازی مختلف در دوره های متفاوت با توجه به سلایق افراد از مد میروند و فضای مجازی جدیدی معرفی و جایگزین میشود. بنابراین باید روشی پایدار مانند راه اندازی سایت مربوط به کسب و کار خود را انتخاب کنیم و درکنار آن، فضای مجازی موردنظر را باتوجه به مد روز پیش ببریم.


ممکن است برخی از شما عزیزان با این سوال روبه رو شوید:

که سایت ساز ها با آسازون چه تفاوتی دارند؟

​امروزه شاهد پیشرفت فوق العاده سایت سازها در زمینه آماده سازی سایت هستیم. که امکانات مناسبی را برای مخاطبان خود فراهم کردند؛ برای مثال تعداد قالب های متنوع، مدیریت راحت و... اما با این حال ما در این مطلب سعی کرده ایم با توجه به نیاز های شما به تعدادی از مزیت های قابل توجه آسازون نسبت به سایت ساز ها اشاره کنیم:

تغییرات به ساده ترین روش:

سایت ساز ها، سایت های آماده ای را که از قبل ساخته شده در اختیار شما قرار میدهند. قطعا هر شغل و کسب و کاری مخاطبان مخصوص خودش را دارد که در اغلب مواقع فقط افراد متخصص در همان کسب کار میتوانند نیاز های مخاطبانشان را شناسایی و رفع کنند. بنابراین شما برای کسب و کارخود به سایتی نیاز دارید که بتوانید با توجه به سلیقه و نیاز های مخاطبان تغییرات را در زمان لازم و بدون نیاز به دانش تخصصی اعمال کنید. باتوجه به این قضیه شما در سایت ساز ها نمیتوانید امکانات و گزینه های جدید را به راحتی درسایت خود قرار دهید.

اما برای مثال آسازون با اشراف بر این موضوع که صفحه سایت شما در واقع ویترین شغل شماست. این امکان را برای شما قرار دادند که تمامی امکانات را با توجه به نیاز های مخاطبان خود تغییر دهید. به طور مثال شما میتوانید هر زمانی که تمایل داشتید به راحتی از طریق گزینه قالب ها در پنل مدیریت، قالب موردنظر خود را از بین قالب های فراوان و متنوع، انتخاب و نصب کنید. همچنین شما میتوانید تعداد اسلاید ها را کم یا زیاد کنید، منو و رنگ اصلی سایت، فونت و رنگ متن و... در کل کوچک ترین جزییات را در هر قسمت به صورت جداگانه ویا کلی تغییر دهید.



باشگاه مشتریان :

تجربه ثابت کرده است که در هر کسب و کاری مهم ترین اصل، مخاطبان و به اصطلاح "مشتریان" آن شغل هستند. اما خیلی از افراد تصور میکنند بعد از جذب مشتری دیگر نیاز به مشتری مداری نیست و آنها را به کل فراموش میکنند. دراین صورت است که تعداد مشتری های وفادار این کسب وکار ها رو به کاهش است. آسازون برای افزایش تعداد مشتری های وفادار شما و به طبع افزایش فروش شما باشگاه مشتریان را برای شما در پلن اخر به صورت رایگان قرار داده است.

در باشگاه مشتریان:

  • امکان قرعه کشی بین مشتری ها
  • ارسال پیامک به تعداد انبوه
  • طرح های تشویقی برای مشتریان وفادار و مشتریان جدید
  • تحلیل مشتریان و پیدا کردن مشتریان خوب و مشتریان ناراضی
  • تبریک خودکار تولد مشتریان
  • تبریک مناسبت خاص(مانند سالگرد ازدواج و...) مشتریان

نیز قرار گرفته است.

تصور کنید در روز تولدتان از فروشگاهی که همواره خرید میکنید پیام تبریک برای شما ارسال شود علاوه بر اینکه متعجب میشوید، نام فروشگاه نیز همواره در ذهنتان باقی می ماند. از آنجایی که آسازون همیشه به دنبال افزایش جذابیت شما برای مخاطبان است امکان ارسال پیام تبریک تولد را نیز برای شما قرار داده است.


ثبت محصولات :

آسازون با پنل مدیریتی فوق العاده آسانی که برایتان طراحی کرده است به شما این امکان را میدهد که بدون دردسر محصولتان را ثبت و یا ویرایش کنید و برای انجام این کار حتما نیاز نیست لپتاپ و یا سیستم به همراه داشته باشید؛ کافیست از مرورگر تلفن همراهمتان برای این امر استفاده کنید.


حسابداری :

یکی از بزرگترین دردسرهای اکثر صاحبان سایت مشکلات مربوط به حسابداری فروشگاه است. به صورتی که نیاز است افراد بعد از فروش محصول یک بار از موجودی محصول در برنامه حسابداری و یکبار از موجودی سایت کم کنند. که انجام این امور نیازمند زمان آزاد و همچنین حوصله فراوانی است، که دردسرهای زیادی نیز به دنبال دارد . اما آسازون این کار را برای شما به ساده ترین روش امکان پذیر کرده است. بدین منظور امکان حسابداری را در پنل خود اضافه کرده است؛ برای مثال هنگام فروش محصول کافی است یکبار در پنل مدیریت از موجودی محصول کم کند تا نیازمند بررسی دوباره نباشد.از جمله دیگر امکانات حسابداری پلتفرم آسازون، امکان ثبت فاکتور برای مشتریان حضوری و همچنین یکی کردن موجودی فروشگاه آنلاین با فروشگاه فیزیکی، امکان چاپ بارکد برای کالای فروشگاه و... می باشد. این امکانات بصورت یکجا در پلتفرم آسازون فراهم شده است و هر کسب و کاری را از داشتن سرویس های دیگر برای مدیریت کسب و کار بی نیاز میکند.


درصورتی که تمایل داریم امکانات خاصی داشته باشیم باید چه اقدامی انجام دهیم؟

با اینکه در آسازون تمام نیاز های احتمالی کاربران سایت و شما در نظر گرفته شده و اقدامات لازم انجام شده است اما احتمالا بعد از اینکه مدتی از راه اندازی سایت سازمانی، شرکتی و فروشگاهیتان بگذرد همچنین با بزرگتر شدن کسب و کارتان نیاز های جدیدی پیدا میکنید، که دوست دارید هرچه زودتر رفع شود. در رابطه به این موضوع اصلا نگران نباشید شما میتوانید امکانات جدیدی که مدنظر دارید را با مشاوران متخصص ما درمیان بگذارید تا بعد از بررسی و مشورت امکانات جدید به سایت شما اضافه شود.


اگر زمان کار با سایت با مشکل برخوردیم باید چه اقدامی کنیم؟

باتوجه به اینکه بسیاری از پشتیبانی های سایت ها فقط مربوط به زمان خرید سایت است و بعد از مدتی به طور کامل پاسخگو نیستند شما باید مطمئن باشید که پشتیبانی سایت به طور دائم پاسخگو است . به طور مثال آسازون با تیم پشتیبانی 24 ساعته همواره پاسخگوی شماست تا در زمان بروز مشکل احتمالی سریعا بتوانید آن را رفع کنید.


با توجه به اینکه خرید سایت یک نوع سرمایه گذاری محسوب میشود چطور به یک سایت اعتماد کنیم؟

از آن جایی که شما با خرید سایت مسیر تازه ای را شروع میکنید و قرار است سایت شما همراه همیشگی کسب و کارتان باشد و یک نوع مزیت برای کارشما محسوب میشود. باید حتما قبل از خرید سایت به اندازه کافی دررابطه با سایت موردنظرتان تحقیق کنید و مطمئن شوید افرادی که پیش تر سایت را خریداری کردند از سایت راضی هستند .


سایت درچه مدت چه زمانی آماده میشود؟

باید به اطلاعتان برسانیم زمان انتخاب سایت، باید توجه داشته باشید که سایت در مدت زمان مناسبی به دست شما برسد برای مثال سایت آسازون با دامنه اختصاصی خودتان در مدت زمان حداکثر ۲۴ ساعت با تمامی امکانات به شما تحویل داده میشود.

در نتیجه شما باید تمام تحقیقات مربوط به راه اندازی سایت و امکانات مربوط به آن را انجام دهید تا انتخاب درست و مناسبی داشته باشید. آسازون نیز در این راه پاسخگوی شما در رابطه با تمامی سوالات مربوط به طراحی سایت است. درصورت تمایل، مشاوران متخصص آسازون آماده راهنمایی و اطلاع رسانی به شما هستند.

مطالب مشابه:
پروتکل ssl و https چیست؟ (به زبان ساده!!!)
10 ماه پیش

پروتکل ssl و https چیست؟ (به زبان ساده!!!)

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
چگونه بهترین قالب را برای سایت انتخاب کنیم؟
11 ماه پیش

چگونه بهترین قالب را برای سایت انتخاب کنیم؟

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
طراحی اپلیکیشن اندروید و IOS
1 سال پیش

طراحی اپلیکیشن اندروید و IOS

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
اخذ نمایندگی فروش سایت و فروشگاه ساز (۱۴۰۱)
2 سال پیش

اخذ نمایندگی فروش سایت و فروشگاه ساز (۱۴۰۱)

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
همکاری در فروش | کسب درآمد در منزل بدون هیچ سرمایه ای
2 سال پیش

همکاری در فروش | کسب درآمد در منزل بدون هیچ سرمایه ای

زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
باشگاه مشتریان
2 سال پیش

باشگاه مشتریان

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
بارکد و QR Code چیست؟
2 سال پیش

بارکد و QR Code چیست؟

زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
سیستم همکاری در فروش
2 سال پیش

سیستم همکاری در فروش

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
پشتیبانی رایگان آسازون
2 سال پیش

پشتیبانی رایگان آسازون

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
مزایای پلتفرم آسازون نسبت به اینستاگرام
2 سال پیش

مزایای پلتفرم آسازون نسبت به اینستاگرام

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

نظرات شما:

نظر دهید