همه چیز درباره خرید سایت فروشگاهی آماده

اطلاعاتی درباره سایت آماده دارید؟!

سایت آماده، سایتی ست که برای طراحی آن، نیاز به هیچ دانش تخصصی نخواهید داشت؛ با این حال سایت آماده، تمامی امکانات مورد نیاز یک وبسایت حرفه ای را در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه ای پایین در اختیار شما قرار میدهد!

به دلیل ویژگی های مثبت خرید سایت آماده و همچنین هزینه و زمان زیاد مورد نیاز برای طراحی یک سایت اختصاصی، سایت آماده توانسته تا به امروز طرفداران خیلی زیادی را پیدا کند.

نحوه خرید سایت فروشگاهی آماده

استفاده از سایت سازهای تحت وب، راحت ترین راه برای طراحی فروشگاه اینترنتی است؛ به این صورت که بعد از ثبت نام در آن، یک سایت فروشگاهی را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می دهد. با توجه به اینکه چنین فروشگاه هایی امکانات بسیار پایینی دارند و در ادامه مسیر امکان مشکل ساز شدن شان بالاست، پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این روش را انتخاب نکنید.

یکی دیگر از روش ها، استفاده از سیستم های مدیریت محتوا، مثل وردپرس است. سیستم های مدیریت محتوا از سایت سازهای تحت وب بهتر اند اما باید توجه داشته باشید که مدیریت سایتی که با وردپرس طراحی شده باشد، نیاز به تخصص کار با وردپرس و دانش جزئی برنامه نویسی دارد؛ بنابراین امکان دارد که مدیریت سایت توسط خودتان سخت شود و نیاز به پشتیبان پیدا کنید.

آیا امکانش هست بدون کمک دیگران سایتی را طراحی و مدیریت کنیم؟ بله!

آسازون سایت های آماده ای را ارایه می دهد که با وجود مجهز بودن به تمام امکانات و قیمت پایین تری که نسبت به سیستم های مدیریت محتوا دارند، بدون داشتن دانش تخصصی در حوزه طراحی و مدیریت سایت، برای هر شخصی با هر میزان تحصیلاتی، قابل مدیریت است. درباره آسانی پنل های آسازون در این حد به شما بگوییم که حتی امکان ساخت سایت با گوشی را هم به شما می دهد!

نکته: حتما سایت های آماده خود را از شرکت های معتبر تهیه کنید تا نسبت به امکانات و پشتیبانی آن اطمینان حاصل کنید و در صورت نیاز به ارتقا فروشگاه یا بروز مشکل، بتوانید از پشتیبانی شرکت کمک بگیرید.

ویژگی بهترین سایت فروشگاهی آماده

تا اینجا با مزایای کلی سایت آماده آشنا شدیم؛ در ادامه مهمترین ویژگی های مورد نیاز یک سایت فروشگاهی آماده را معرفی می کنیم که حین خرید سایت آماده، حتما به وجود آنها توجه کنید تا در نهایت بهترین نتیجه را از فروشگاه آنلاین تان بگیرید!

سبد خرید
بخش نظرات
اتصال به درگاه بانکی
دسته بندی محصولات
پشتیبانی امکانات سئو
ظاهر و گرافیک مناسب
جست و جو پیشرفته محصول
اطلاع از سفارشات و پیگیری آنها
قالب واکنش گرا یا (responsive)

مزایا خرید سایت آماده آسازون

آماده شدن در کمتر از ۵ دقیقه
به روزرسانی دوره ای براساس نیاز روز دنیا
آموزش رایگان مدیریت سایت
پشتیبانی ۲۴ ساعته
هزینه پایین تر نسبت به سایر روش ها
دامنه و هاست رایگان
امکان ارتقا سطح و امکانات سایت
امکان بازگشت وجه تا ۷ روز بعد از پرداخت
امکان ۳ روز تست رایگان سایت تست رایگان

سوالات متداول درباره سایت فروشگاهی آماده